Regulamin

Regulamin Sklepu „Świat Maluszka”– obowiązuje od 25.12.2014

§1 Postanowienia Ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego  „Świat Maluszka”. w szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

Właścicielem serwisu jest PEXIM Artur Kamiński, z siedzibą przy ul. Fabrycznej 8, 47-208 Reńska Wieś. o numerze NIP: 749-176-73-34  Regon 532196066, dalej zwanym „Sprzedającym”. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej DG 64120-1186/2001 (Prezydent Miasta Kędzierzyna-Koźla).

Biuro Obsługi Klienta - pomoc w zakupach: tel: 509-982 492 (w dni powszednie w godz. 8-16), bok@swiatmaluszka.com.pl Sposoby porozumiewania się z klientem: telefon/ e-mail.

2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.

4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.

5. Właściciel PEXIM Artur Kamiński zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie do rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka prywatności znajduje się tutaj udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

§2 Zakres działalności

1. Sklep Internetowy „Świat Maluszka” zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie http://www.swiatmaluszka.com.pl i oferuje towary znajdujące się w bazie sklepu za pośrednictwem Internetu.

2. Ceny na stronie sklepu internetowego „Świat Maluszka”:

a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich,

b) zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.

3. Cena ostateczna i wiążącą jest cena produktu podana na stronie sklepu internetowego Świat Maluszka przy produkcie w chwili składania zamówienia przez klienta.

4. Produkty widniejące na zdjęciach wraz z ceną stanowią przedmiot zawieranych za pośrednictwem Sklepu „Świat Maluszka” umów sprzedaży.

5. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie http://www.swiatmaluszka.com.pl po dokonaniu przez klienta wyboru metody dostawy zamówienia i formy płatności.

6. Sklep internetowy „Świat Maluszka” zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w kosztach wysyłki i cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Z tych zmian wyłączone są zamówienia złożone przed wejściem w/w zmian w życie.

§3 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym

1. W celu korzystania ze sklepu, klient powinien posiadać:

a) Urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne,

b) dostęp do sieci Internet,

c) adres poczty e-mail.

2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem Świat Maluszka a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

3. Sklep „Świat Maluszka” informuje, iż wyłącznie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w sklepie.

4. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies zawarte są w polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem http://swiatmaluszka.com.pl/webpage/polityka-prywatnosci.html stanowiącą integralną część niniejszego regulaminu.

5. Serwis umożliwia zamówienie oferowanych towarów, korzystając z powszechnie dostępnego oprogramowania, w postaci przeglądarek internetowych, które akceptują pliki typu cookies, np.: przeglądarka FireFox wersja 3 lub nowsze, Opera wersja 9 lub nowsze, Chrome wersja 10 lub nowsze, Internet Explorer wersja 7 lub nowsze Safari. Przeglądarki muszą zawierać zainstalowane najnowsze wersje JAVA i FLASH. Rozdzielczość serwisu jest optymalna w ustawieniach 1024 px. Wszelkie oprogramowanie innych firm, może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie sklepu i należy je wyłączyć.

6.Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne, które występują w sprzęcie komputerowym lub oprogramowaniu używanym przez Użytkownika celem skorzystania z Serwisu, a które uniemożliwiają lub utrudniają Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.

§4 Rejestracja i logowanie

1. Klient może złożyć zamówienie w sklepie bez rejestracji.

2. Klient w celu założenia „Konta klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail, hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.

3. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.

4. Założenie „Konta Klienta” jest nieodpłatne.

5. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:

- przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu, - dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.

6. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.

7. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.

8. Dokonanie aktywacji umożliwia załogowanie do systemu.

9. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć, logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.

§5  Składanie i realizacja zamówień

1. Sklep internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.

2. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

3. Na proces realizacji zamówienia składa się skompletowanie zamówienia oraz przekazanie paczki firmie kurierskiej lub poczcie.

4. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych

5. Klient składa zamówienie w następujący sposób:

- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka - wybór formy dostawy i płatności, - podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy, - zatwierdzenia zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, - zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem.

6. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) przy wyborze metody dostawy „za pobraniem”- po zakończeniu procesu zamawiania przez Klienta,

b) przy wyborze metody dostawy „przedpłata-przelew”- po zaksięgowaniu na rachunku bankowym sklepu wpłaty za zamówienie.

8. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku gdy:

a) Sklep nie otrzymał płatności w ciągu 7 dni od daty złożenia przez klienta zamówienia,

b) Sklep nie otrzymał pełnej kwoty za zamówienie w ciągu 7 dni  od daty złożenia przez klienta zamówienia,

c) Klient podał nieprawidłowe lub niepełne dane teleadresowe,

d) Klient podał niepełne dane dotyczące zamawianego towaru- brak koloru, rozmiaru itp.

9. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do klienta zawiera: - nr i datę złożenia zamówienia, - dane bilingowe klienta, - dane dostawy, - opis produktu, - jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów, - cenę zamówienia= cena łączna produktów+ koszty wykonania umowy m.in. płatności i dostawy, - sposób płatności. - link do zamówienia, gdzie klient może samodzielnie sprawdzać, czy wpłata została zaksięgowana i czy zamówienie zostało wysłane.

10. Do każdego zamówienia sklep internetowy„Świat Maluszka” dołącza paragon uwzględniający wartość zamówionych towarów oraz koszty przesyłki. Istnieje także możliwość otrzymania faktury VAT- w takiej sytuacji należy to zaznaczyć przy składaniu zamówienia.

11. Zamówienie jest gotowe do wysyłki zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych. W przypadku konieczności skompletowania zamówienia ( brak danego towaru na magazynie) czas potrzebny na jego realizację może wydłużyć się do 5 dni roboczych.

Towary z grupy Łóżeczka, kosze dla niemowląt- wysyłane są w ciągu około 5 dni roboczych. Realizacja zamówienia towarów dostępnych w opcji „na zamówienie” może wynosić do 7 dni roboczych (szczegółowy opis znajduje się przy produktach).

12. Zamówienie jest realizowane na adres wskazany przez klienta w zamówieniu.

13. Sklep internetowy „Świat Maluszka” nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnego lub niedokładnego adresu dostawy podanego przez klienta.

14. Sklep internetowy „Świat Maluszka” pobiera opłatę za ponowne wysłanie towaru, w przypadku, gdy kupujący błędnie podał dane wysyłkowe i przesyłka nie została dostarczona. Koszty ponownej wysyłki Klient zobowiązany jest uiścić z góry na konto bankowe sklepu.

§6 Modyfikacja zamówień

1. Zmian w zamówieniu (dodawanie lub rezygnacja z produktów, modyfikacja danych adresowych) klient może dokonywać aż do momentu realizacji zamówienia kontaktując się z Działem Obsługi Klienta „Świat Maluszka” telefonicznie bądź e-mailowo.

2. Jeśli zmiany dotyczą rezygnacji z części lub całości zamówienia, za zapłata za towar została dokonana z góry, to zwrot należności nastąpi na konto Klienta, z którego płatność została dokonana, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu. Jeżeli klient nie posiada własnego konta bankowego, należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym (kwota będzie pomniejszona o koszt nadania przekazu pocztowego).

§7 Forma płatności

1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

- przelewem bankowym na wskazane przez sklep konto bankowe, - osobiście gotówką przy odbiorze przesyłki od pracownika firmy kurierskiej lub poczty. - osobiście gotówką przy odbiorze zamówienia w sklepie stacjonarnym Świat Maluszka - Moda Dla Dzieci, Kędzierzyn-Koźle, ul. Pamięci Sybiraków 6, - bonem upominkowym Świat Maluszka. Bon nie podlega wymianie na gotówkę w całości ani w części.

2. Koszty związane z dokonywaniem płatności podane są na stronie zamówienia/w e-mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie może żądać od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.

§8 Ceny i koszty wysyłki

1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla klienta do przełożenia odpowiedniej oferty kupna.

2. Ceny podane przy produktach na stronie http://swiatmaluszka.com.pl podane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku do koszyka nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów, Klient jest poinformowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach przesyłki.

3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacja umowy.

4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „ Zamawiam- transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzona jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

§9 Dostawa

1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy:

- Odbiór osobisty- w sklepie stacjonarnym Moda Dla Dzieci, Kedzierzyn-Koźle, ul. pamieci Sybiraków 6,

- kurier GLS- przesyłka kurierska

- Poczta Polska- paczka biznesowa Kurier 48

2. Odbiór osobisty- Sklep Świat Maluszka - Moda dla Dzieci, ul. Pamięci Sybiraków 6, 47-200 Kędzierzyn- Koźle. Towar można odebrać po wcześniejszym potwierdzeniu przez obsługę sklepu, że zamówienie jest gotowe do odbioru,

3. Deklarowany przez firmę kurierską czas dostawy na terenie Polski to 24 godziny od momentu nadania przez sklep przesyłki. W momencie nadania przesyłki kurierskiej klient otrzymuje nr paczki, co umożliwia śledzenie przesyłki.

4. Przesyłki pocztowe realizowane są pocztą firmową Kurier 48 dwa razy w tygodniu- we wtorki i czwartki. Dostawa w ciągu 2 dni roboczych od nadania.

5. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i dni wolne od pracy dostawy nie są realizowane.

6. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba, że konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez sprzedawcę.

7. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

8. Towary dostarczane są na terenie Polski.

§10 Prawo odstąpienia od umowy.

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować nas: PEXIM Artur Kamiński, ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś, tel. 509982492, fax: 77 48 20 076 e-mail: bok@swiatmaluszka.com.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się na stronie sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. W przypadku odstąpienia od umowy zawracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie się zgodził na inne rozwiązanie; w każdym wypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

8. Klient ma obowiązek zwrócić sprzedającemu lub przekazać osobie upoważnionej przez sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedający sam zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

9. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsument o konieczności poniesienia tych kosztów.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że sprzedający nie poinformował Klienta o prawie odstąpienia od umowy.

§11 Prawo Konsumenta do rękojmi

1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.

2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m. in.

- za pomocą wiadomości e-mail na adres: bok@swiatmaluszka.com.pl, - listownie na adres: PEXIM, ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś - dzwoniąc pod numer: kom. 509-982 492

3. W reklamacji powinien się znaleźć dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone zadanie konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.

5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatna naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny całości dokonanej transakcji.

7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencyjny.

8. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

9. Przykładowy formularz reklamacyjny znajduje się na stronie sklepu w zakładce Reklamacje.

§12 Tryb postępowania reklamacyjnego

1. W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: bok@swiatmaluszka.com.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu: PEXIM, ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
  • przedmiot reklamacji
  • przyczynę reklamacji
  • podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)

3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez klienta.

4. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Użytkownika.

5. W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe - obniżenia ceny.

6. Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

7. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

8. Przykładowy formularz reklamacyjny znajduje się na stronie sklepu w zakładce Reklamacje.

9. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§13 Newsletter Sklepu Internetowego Świat Maluszka

1. Klient ma możliwość zaprenumerowania Newslettera sklepu internetowego „Świat Maluszka” poprzez wprowadzenie swojego adresu e-mail w polu „Newsletter” widocznym na każdej podstronie sklepu internetowego „Świat Maluszka” i kliknięcie „Dodaj”.

2. Newsletter jest wysyłany tylko do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania. Zaprenumerowanie newslettera jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu internetowego „Świat Maluszka” oraz na ich przetwarzanie w celach marketingowych.

3. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera klikając przycisk "Wypisz się" znajdujący się na końcu każdej wiadomości lub logując się na swoje konto w sklepie.

§14 Dane osobowe i ochrona danych osobowych

1. Rejestrując się lub dokonując zakupu w sklepie internetowym „Świat Maluszka” Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu internetowego „Świat Maluszka”.

2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

3. Zgodnie z w/w Ustawą Klienci sklepu internetowego „Świat Maluszka” mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.

4. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez sklep internetowy „Świat Maluszka”.

5. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych sklepu internetowego „Świat Maluszka”:

a) są przekazywane podmiotom uczestniczącym w realizacji płatności za zamówienie: PayU SA z siedzibą w Poznaniu lub DotPay SA z siedzibą w Krakowie w przypadku wyboru jednej z w/w metod płatności przez Klienta,

b) są przekazywane GLS sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach w celu realizacji wysyłki zamówienia.

c) są przekazywane Poczcie Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji wysyłki zamówienia.

d) dane osobowe znajdujące się w bazie danych sklepu internetowego „Świat Maluszka” nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.

6. Sprzedający, będący administratorem danych osobowych, chroni dane osobowe Użytkowników. Podane przez Użytkownika dane mogą być przetwarzane wyłącznie dla celów określonych w Regulaminie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz celów określonych w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem http://swiatmaluszka.com.pl/webpage/pl/polityka-prywatnosci-.html

§15 Postanowienie Końcowe

1. Obecność towaru w cenniku sklepu internetowego „Świat Maluszka” nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.

2. Sklep internetowy „Świat Maluszka” nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru w sklepie internetowym „Świat Maluszka”.

4. Sklep internetowy „Świat Maluszka” dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywania aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia przez sklep internetowy „Świat Maluszka”.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204), ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), a także ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).

6. W przypadku Klientów nie będących konsumentami nie mają zastosowania postanowienia § 10. niniejszego Regulaminu "Prawo odstąpienia od umowy/zwrot towaru".

7. Wszystkie nazwy towarów oferowanych przez sklep internetowy „Świat Maluszka” są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.

8. Sklep internetowy „Świat Maluszka” zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszych warunków i zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie http://www.swiatmaluszka.com.pl Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. Zmiany regulaminu nie mogą pogarszać sytuacji prawnej konsumentów zawierających umowy na podstawie poprzedniej wersji regulaminu.

9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia  25.12.2014r. i stanowi integralną część zawieranej z Użytkownikiem umowy.

10. Wszelkie Zakupy, których realizacja rozpoczęła się przed wejściem w życie nowego Regulaminu, będą realizowane według zasad poprzedniej wersji Regulaminu – do pobrania tutaj.