Zwroty/ reklamacje/ wymiana

Zwrot towaru

Każdy towar zamówiony w Sklepie Świat Maluszka można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania. O chęci zwrotu zamówienia należy poinformować nas w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W celu dokonania zwrotu należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem dołączonym do przesyłki (możecie też Państwo sporządzić własnoręcznie stosowne oświadczenie) oraz dowodem zakupu (może to być paragon, faktura VAT lub inny dowód zakupu). Zwrot należ odesłać na adres Magazynu Głównego:

Esello, ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś, z dopiskiem: „zwrot towaru – sklep Świat Maluszka”

 

→Sklep nasz nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

→ Należność za odesłany towar zwracamy najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot następuje na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

→ Zapakujcie prosimy dobrze zwracane rzeczy, najlepiej w oryginalne opakowanie. Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w przesyłce zwrotnej.

 

Wymiana towaru

W przypadku, gdy zakupiony towar okazał się inny niż oczekiwano - istnieje możliwość wymiany na inny produkt. W tym celu prosimy o kontakt z obsługą sklepu, postaramy się pomóc:

bok@swiatmaluszka.com.pl lub 515.092.921

 

Reklamacje towaru

W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: bok@swiatmaluszka.com.pl lub pocztą tradycyjną na adres magazynu głównego:

Esello sp. z o.o., ul. Fabryczna 8, 47-208 Reńska Wieś

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • numer zamówienia
  • adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
  • przedmiot reklamacji
  • przyczynę reklamacji
  • podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)

Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Kupującego. 

O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego.

Sklep Świat Maluszka w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej rozpatrzenia.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta:

  • Sklep Świat Maluszka zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru na wolny od wad – a jeśli to nie jest możliwe- obniżenia ceny.
  • Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.